Scania та DHL об’єдналися для тестування нової електровантажівки Extended Range Electric Vehicle (EREV), яка може стати містком до повної електрифікації транспорту. Її головна особливість — поєднання акумуляторів із паливним генератором, що дозволяє подолати до 800 км на одному заряді.
Перехід на електротранспорт гальмується через брак зарядної інфраструктури, навіть у таких країнах, як Німеччина. Саме тому DHL запускає тестовий маршрут між Берліном і Гамбургом у лютому 2025 року. Якщо випробування будуть успішними, компанія може масштабувати використання таких вантажівок.
Вантажівка має електродвигун потужністю 230 кВт (295 кВт у піковому режимі) та акумулятор ємністю 416 кВт·год. Додаткову енергію забезпечує генератор на 120 кВт, який спочатку працюватиме на бензині, а згодом — на дизелі або біопаливі HVO.
EREV має довжину 10,5 м, максимальну вантажопідйомність 40 тонн і розрахована на транспортування близько 1000 посилок. Також передбачена можливість буксирування причепа. Максимальна швидкість – 89 км/год.
Керівництво DHL наголошує, що гібридний підхід дозволяє зменшити викиди CO₂ на 80% і може стати важливим етапом у декарбонізації транспорту. Компанія закликає уряди запровадити фінансові стимули для таких рішень, зокрема зниження податків та екологічних зборів.
Чи стане EREV тимчасовим компромісом, чи перспективною технологією – покаже час. Але очевидно, що логістичні компанії не чекають, поки інфраструктура наздожене їхні потреби, а вже зараз шукають шляхи для екологічнішої доставки.