Scania та DHL випробовують новий тип електровантажівки

Поділись

Scania та DHL об’єдналися для тестування нової електровантажівки Extended Range Electric Vehicle (EREV), яка може стати містком до повної електрифікації транспорту. Її головна особливість — поєднання акумуляторів із паливним генератором, що дозволяє подолати до 800 км на одному заряді.

Перехід на електротранспорт гальмується через брак зарядної інфраструктури, навіть у таких країнах, як Німеччина. Саме тому DHL запускає тестовий маршрут між Берліном і Гамбургом у лютому 2025 року. Якщо випробування будуть успішними, компанія може масштабувати використання таких вантажівок.

Вантажівка має електродвигун потужністю 230 кВт (295 кВт у піковому режимі) та акумулятор ємністю 416 кВт·год. Додаткову енергію забезпечує генератор на 120 кВт, який спочатку працюватиме на бензині, а згодом — на дизелі або біопаливі HVO.

EREV має довжину 10,5 м, максимальну вантажопідйомність 40 тонн і розрахована на транспортування близько 1000 посилок. Також передбачена можливість буксирування причепа. Максимальна швидкість – 89 км/год.

Керівництво DHL наголошує, що гібридний підхід дозволяє зменшити викиди CO₂ на 80% і може стати важливим етапом у декарбонізації транспорту. Компанія закликає уряди запровадити фінансові стимули для таких рішень, зокрема зниження податків та екологічних зборів.

Чи стане EREV тимчасовим компромісом, чи перспективною технологією – покаже час. Але очевидно, що логістичні компанії не чекають, поки інфраструктура наздожене їхні потреби, а вже зараз шукають шляхи для екологічнішої доставки.

рекламне
Віталій Каіров
Віталій Каіров
Редактор та автор новин на ZUBR.in.ua
ДжерелоScania

Останні новини