Scania відкриває книгу замовлень на автоматизовані вантажівки для гірничодобувних компаній. Мова про роботизовані важковози, які зможуть працювати без участі водіїв.
Автономний самоскид Scania був розроблений у тісній співпраці між науково-дослідним відділом Scania та потенційними замовниками з гірничодобувної промисловості. Прототипи були ретельно протестовані у найсуворіших умовах експлуатації.
Кар’єри вже давно вважають найбільш перспективними місцями для впровадження автономних транспортних засобів, оскільки автороботи в цих умовах зможуть вирішити проблему нестачі операторів, підвищити безпеку та ефективність транспортних операцій.
Зараз Scania відкрила прийом замовлень на 40-тонний автономний самоскид, незабаром має з’явитися і 50-тонна модель. При цьому обидва автомобілі матимуть серійні кабіни, в яких крім великої кількості електроніки також залишиться місце для водія та звичайні органи управління. Таке дублювання дозволяє водієві сісти за важелі та взяти управління вантажівки на себе. Така ситуація може виникнути у разі виникнення неполадок автопілота, а також у разі потреби виїзду на дороги загального користування.
Очікується, що перші поставки та введення в експлуатацію автономних вантажівок розпочнеться з Австралії з 2026 року. Далі шведські самоходи рушать до Південної Америки, де Scania вже має значну присутність у гірничодобувному сегменті ринку.