Mercedes продовжує роботу над твердотільними акумуляторами. Дослідження вже перейшли з лабораторії на дороги – прототип нової батареї встановили перший повністю електричний седан класу люкс EQS.
Mercedes модифікував EQS для тестування свого прототипу літій-металевого твердотільного акумулятора, і результати вже виглядають багатообіцяючими: запас ходу збільшився з 785 до 1000 теоретичних км.
Центр Mercedes-Benz, що спеціалізується на акумуляторних системах, працює з Factorial і AMG High Performance Powertrain. Очікується, що їх “злегка модифікований” седан EQS отримає на 25% більше запасу ходу в порівнянні з поточною батареєю тієї ж ваги, а також зможе швидше впоратися з циклом зарядки.
Це пов’язано з тим, що крім цільової щільності потужності 450 Вт·год/кг для захисту акумулятора встановлені пневматичні приводи з контролем об’єму (або так звані повітряні подушки). Це дозволить зробити батарею стійкішою до поломок.