Логістична компанія Dachser запустила в експлуатацію 12 нових електровантажівок MAN eTGX ultra-low-liner. Це дозволяє значно підвищити ефективність перевезень та зменшити екологічний слід транспортування.
Ці електротягачі оптимізовані для роботи з напівпричепами мегакласу, які мають збільшений внутрішній об’єм. Завдяки низькому шасі MAN eTGX, висота завантажувальної платформи менша за 1 метр, що дозволяє перевозити на 8 м³ більше вантажу без зміни загальних габаритів.
Ще одна ключова перевага – можливість подвійного завантаження палет. Це дозволяє транспортувати до 67 європалет за один рейс, скорочуючи кількість поїздок і загальне енергоспоживання.
Dachser ще з 2021 року використовує напівпричепи з підвищеною місткістю для групових перевезень у Європі. Впровадження електротягачів дає можливість зробити логістику ще більш екологічною та економічно вигідною.
Нові MAN eTGX були передані водіям безпосередньо із заводу MAN у Мюнхені. Вони вже працюють у логістичних центрах компанії в Німеччині, а з грудня 2024 року один такий автомобіль експлуатується в Нідерландах у компанії Müller Fresh Food Logistics.
Технічні характеристики MAN eTGX ultra-low-liner:
- Запас ходу – до 500 км
- Колісна база – 3,75 м (для кращої маневровості)
- Акумулятори – модульна система (4, 5 або 6 блоків) із потужністю 449 або 544 к.с.
- Швидкісна зарядка CCS – до 375 кВт
- MCS-зарядка – до 1 МВт (для швидкої підзарядки під час зупинок)
Окрім MAN eTGX, виробник також випускає електровантажівки eTGS для важких перевезень та eTGL для міської логістики.
Dachser активно розвиває екологічні ініціативи. Ще у 2015 році компанія почала впроваджувати електровантажівки для міських перевезень. Сьогодні вона має три центри електромобільності в Німеччині, де тестує нові технології, включаючи фотоелектричні системи та інтелектуальні зарядні станції.
З урахуванням нових MAN eTGX, парк електровантажівок Dachser налічує понад 120 одиниць, що працюють на різних маршрутах по всій Європі.
Використання MAN eTGX ultra-low-liner – це не просто модернізація автопарку, а реальний крок до безвикидової логістики, що вже змінює ринок перевезень.