Голландська компанія Tibeg нещодавно представила свій новий самоскид із ізотермічним кузовом, призначеним для перевезення гарячого асфальту та іншого обладнання.
Вантажівка була зібрана на п’ятиосне шасі Volvo FM 10×4 Quadro. Закінчення Quadro означає, що це шасі не є заводським, а було переобладнане в майстерні компанії Terberg Techniek. При цьому були виконані наступні види робіт: заміна заводського паливного бака на Y-подібну модель з об’ємом 330 л, установка 2-ї осі з функцією підйому, переміщення повітряних балонів та ящиків АКБ, установка бака AdBlue над паливним баком між 1 та 2 -ї осями та ін. Все це дозволило довести повну масу важковозу до 46 тонн.
Фахівці Tibeg виготовили самоскидну платформу з термоізоляцією. При виконанні цього замовлення покупець надавав великого значення малій вазі кузова та якості ізоляції. Все це було обумовлено його бажанням досягти максимально можливої вантажопідйомності, і він її отримав на рівні майже 30 тонн. Також у ЄС змінюються вимоги і з 1 січня 2025 року цей самоскид вже зможе перевозити гарячий асфальт із температурою від 100 до 140°С.
Варто сказати, що в передній частині вантажівки встановлена DIN-панель та троси для приводу солерозкидача або снігоочисника. А в кузові задній борт, який керується за допомогою гідроприводу, можна відкинути вниз. Це створює доступ для завантаження платформи невеликим за розміром обладнанням або дорожнім ковзанком малогабаритним. Таким чином, п’ятиосний самоскид Volvo FM 10×4 Quadro вийшов компактним та дуже ефективним.