BMW запустила першу електровантажівку MAN eTGX для міжзаводських перевезень

Поділись

На маршруті між заводами BMW у німецьких містах Регенсбург і Лейпциг почала працювати електрична вантажівка MAN eTGX. Йдеться про магістральний тягач з посадковою висотою 950 міліметрів, який транспортує комплектуючі у великогабаритному напівпричепі.

Один напрямок маршруту становить 360 кілометрів. За даними компанії, електротягач споживає в середньому 75 кВт·год на кожні 100 кілометрів пробігу. Усього протягом дня на цій лінії виконується до 25 рейсів — туди й назад — переважно на дизельних тягачах або машинах з двигунами, що працюють на біо-LNG.

Якщо весь автопарк логістичної компанії Elflein, яка обслуговує ці перевезення, перевести на електротягу, це дозволить зменшити річні викиди вуглекислого газу на 3 000 тонн. У розрахунках вказано: один рейс — 251 кг CO₂, помножено на 50 ходок щодня протягом п’яти робочих днів на тиждень.

Електровантажівка MAN eTGX може комплектуватись чотирма, п’ятьма або шістьма акумуляторними модулями, що забезпечує запас ходу до 500 кілометрів. Доступні два типи електродвигунів — на 449 або 544 кінські сили. Заряджання здійснюється через стандартну систему CCS потужністю 375 кВт, а згодом виробник обіцяє впровадити і надшвидку мегаватну систему MCS.

рекламне
Віталій Каіров
Віталій Каіров
Редактор та автор новин на ZUBR.in.ua
ДжерелоElektroauto News

Останні новини