Renault: при переході на електромобілі чиновники не врахували частку автопарку на ДВЗ

Share

Глава групи Renault Лука де Мео, на відміну від французьких політиків, виступає за ґрунтовний розгляд усіх питань, пов’язаних із переходом на електромобілі.

В інтерв’ю ряду ЗМІ Де Мео звернувся із закликом до влади ЄС виявити «гнучкість», особливо щодо термінів припинення продажів автомобілів із ДВЗ.

На думку Де Мео, європейський автопром вклав у перехід на електромобілі десятки мільярдів євро, а “європейські правила для автомобілів були створені без вичерпного аналізу наслідків”. Перехід на електромобілі лише частина процесу декарбонізації транспорту в Європі.

«Давайте не забуватимемо, що правила щодо викидів CO2 стосуються нових моделей, при цьому кількість автомобілів в обігу ніколи не враховується. З цієї причини було б доцільним одночасно прискорити реструктуризацію існуючого автопарку», – вважає топ-менеджер Renault. До повного переходу на електромобілі доцільно просувати гібрид, що підключається, як це роблять китайці, підкреслив він.

Де Мео, коментуючи запровадження торгового мита щодо продукції з Китаю, закликав не політизувати ситуацію: «Для мене це технічне та юридичне питання. Ми маємо правила Світової організації торгівлі, і ми повинні поважати принцип взаємності. Ми маємо знайти компроміси з Китаєм, тому що його промисловість може багато чого принести європейській, стимулюючи її конкуренцією. Крім того, вона приносить технології та сировину».

Зазначимо, що у 2026 році в ЄС пройде ревізія виконання умов переходу на NEV та відмови від ДВЗ. Німеччина та Італія готуються внести пропозиції щодо відстрочення дедлайну цього рішення з 2025 року на пізніший термін.

Останні новини

Інші новини