Mercedes-Benz випробував два перші прототипи магістральних водневих тягачів GenH2 нового покоління на складних гірських дорогах швейцарських Альп. За 14 днів тестування вони подолали понад 6500 км, демонструючи можливості технологій майбутнього.
Тягачі проходили тести на перевалі Сімплон, розташованому на висоті 2000 м над рівнем моря. Найсерйознішим викликом стали 20-кілометрові підйоми з ухилом 10-12%, які склали в загальному 1600 км. Загальний набір висоти під час випробувань – 83 000 м.
У складних умовах перевіряли роботу всіх ключових систем: водневих паливних елементів, високовольтної батареї, електричної осі, резервуарів з воднем та системи терморегулювання.
Окрему увагу приділили системі Predictive Powertrain Control – круїз-контролю, що адаптується до рельєфу місцевості. Заправлення тягачів здійснювалося рідким воднем за допомогою мобільної станції Air Products, розташованої на випробувальній базі у Валі.
Восени 2023 року Daimler Truck отримав 226 млн євро від Федерального міністерства з цифрових питань та транспорту Німеччини (BMDV) у межах програми ЄС IPCEI Hydrogen. Кошти спрямовані на розробку та виробництво 100 водневих тягачів наступного покоління.
Поставки перших серійних Mercedes-Benz GenH2 клієнтам заплановані на кінець 2026 року.