Під час дощу дороги швидко покриваються калюжами, і водіям електрокарів варто бути особливо обережними. Хоча сучасні електромобілі мають захист від вологи, це не гарантує повної безпеки у складних погодних умовах. Найвразливішим елементом таких авто залишається акумулятор, розташований під днищем. І хоча виробники герметизують батарейні блоки, глибока вода залишається для них серйозним випробуванням.
Фахівці радять: якщо рівень води на дорозі перевищує 30 сантиметрів, краще уникати поїздки або змінити маршрут. Інженер Toyota Ірвін Трістанто наголошує, що навіть при гарній герметичності корпусу, варто утриматися від поїздок через глибокі калюжі, адже ризик пошкоджень залишається.
Окрім батареї, під час зливи можуть виникати проблеми з гальмами. У мокру погоду вони іноді працюють з перебоями, що підвищує ризик аварій. Також важливо слідкувати за станом фільтрів та мастил — волога здатна негативно вплинути й на ці системи. Якщо на панелі приладів з’явилися попереджувальні повідомлення або незвичні сигнали, варто негайно звернутися до фахівців. Деякі бренди, зокрема Toyota, мають спеціальні діагностичні прилади, які швидко допомагають виявити проблему.
Цікаво, що заряджати електромобіль під дощем можна — сучасні зарядні станції мають надійний захист від вологи, а електричні роз’єми спроєктовані з урахуванням безпеки. Проте й тут не завадить обережність: перед підключенням краще переконатися, що контакти чисті та сухі.
Отже, сам по собі дощ не є прямою загрозою для електрокара. Однак необачність та ігнорування технічних порад можуть обернутися серйозними витратами. Турбота про свій автомобіль — запорука не лише його довговічності, а й вашої безпеки на дорозі.