Volkswagen представив нові електрифіковані версії Transporter і Caravelle, які доступні як у повністю електричному варіанті, так і з гібридною силовою установкою (PHEV). Це важливий крок для німецького виробника в рамках масштабного оновлення лінійки комерційного транспорту.
Оновлені e-Transporter і e-Caravelle отримали покращену економічність і збільшену місткість. Зокрема, e-Caravelle витрачає в середньому 24,7 кВт-год на 100 км у змішаному циклі, що робить його вигідним вибором для міських перевезень.
З виходом цих моделей Volkswagen значно розширив свою лінійку електрифікованих фургонів. Нове покоління e-Transporter та e-Caravelle позиціонується між класичними дизельними моделями та інноваційною серією ID. Buzz. Автовиробник також обіцяє покращені можливості буксирування та корисне навантаження.
Електричні моделі отримали батареї місткістю 64 кВт-год, що менше, ніж в ID. Buzz (91 кВт-год), але достатньо для більшості щоденних поїздок. Лінійка потужності e-Transporter включає версії на 85 кВт (115 к.с.), 100 кВт (136 к.с.), 160 кВт (218 к.с.) та 210 кВт (286 к.с.).
e-Caravelle можна замовити з потужністю від 100 кВт, а його запас ходу становить до 346 км за циклом WLTP. Це робить його ідеальним варіантом для комерційного використання у міських умовах. Вантажопідйомність зросла до 1,33 тонни, а буксирувальна здатність збільшилася на 300 кг, досягнувши 2,8 тонни.
Новий Transporter доступний у кількох варіантах кузова: панельний фургон, комбі та бортове розвантаження. Крім того, моделі пропонуються з двома колісними базами та різними висотами даху. Caravelle також доступний у двох варіантах бази, що додає гнучкості для різних потреб бізнесу.
Завдяки масштабній модернізації Volkswagen завершує одну з найбільших трансформацій у своїй історії. Вихід нових електрифікованих моделей знаменує початок нового етапу для культового фургона Bulli, який залишається важливою частиною світового автопрому.