Батальйон безпілотних систем бригади «Азов» активно використовує новітні тактичні автомобілі «Джура», що забезпечують транспортування наземних роботизованих комплексів. Ці бронемашини, дооснащені інженерами Гвардії, мають антидронові решітки та системи радіоелектронного придушення, що робить їх ідеальними для виконання завдань у сучасних умовах.
За словами бійця «Таріка», який виконує обов’язки командира роти наземних безпілотників, бронемашина «Джура» використовуються вже близько двох-трьох місяців. Вона добре підходить для їхніх задач, адже гусеничні НРК легко розміщуються у багажному відділенні.
«Не всі, але менші комплекси входять без проблем, що дуже зручно. Машина зарекомендувала себе з хорошого боку за прохідністю», — зазначає він.
Легкоброньований автомобіль «Джура» має просторе багажне відділення, потужний 200-сильний двигун та посилену підвіску, що дозволяє перевозити великі вантажі. Чотирьохмісна броньована кабіна забезпечує належний протиуламковий захист для всього екіпажу.
«На машині ми не доставляємо комплекси на нуль, але розрахунки розташовані в межах 2-3 км від передової. Броня — це наша головна перевага», — додає «Тарік».
Перші автомобілі «Джура», розроблені українською компанією «Практика», почали надходити до Сил оборони у вересні минулого року. Серед перших користувачів — воїни 40-ї артбригади ЗСУ.
«Це добре зроблена машина, яка їде, не боїться нічого. Її малі розміри дозволяють легко ховати її у лісі від ворожих дронів», — каже Віктор, механік-водій бронеавтомобіля.
«Джура» — легкий 5-тонний бронеавтомобіль утилітарного типу, розроблений на основі шасі позашляховика Land Cruiser 70. Він призначений для виконання тактичних завдань низького ризику та може використовуватися підрозділами поліції та Сил спеціальних операцій. Його невеликі габарити дозволяють діяти непомітно.
Конструктори модифікували шасі, встановивши бронекапсулу, що забезпечує захист на рівні ПЗСА-4 (аналог STANAG 4569 lvl 1), захищаючи від автоматних куль калібру 5,45 мм і підриву гранат під колесом. У зв’язку зі зростанням ваги до 5,7 тонн у спорядженому стані, була посилена підвіска та встановлено нову гальмівну систему.
Машина оснащена надійним 200-сильним дизельним двигуном з крутним моментом 430 Нм, що робить її ідеальним вибором для виконання завдань у важких умовах.