Компанія Volvo Buses офіційно розпочала виробництво свого першого 28-метрового електробуса з подвійним зчленуванням, розрахованого на перевезення до 250 пасажирів. Виготовлення шасі моделі BZRT стартувало на заводі компанії у місті Курітіба, що в Бразилії. Кузов для новинки постачає місцевий виробник Caio.
Цей наддовгий автобус створено спеціально для роботи на лініях швидкісного автобусного сполучення BRT. Йдеться про маршрути з виділеними смугами руху, де особливо важливі швидка посадка й висока пропускна здатність. Саме тому автобус має підлогу на висоті метра від землі та двері, розміщені під посадочні платформи.
Технічна начинка відповідає масштабам. Шасі Volvo BZRT витримує повну масу до 47 тонн. У рух гіганта приводять два електродвигуни Volvo EPT802 загальною потужністю 400 кВт. Вони працюють у парі з автоматичною коробкою передач Volvo I-Shift, яка має дві швидкості. З чотирьох осей автобуса ведуча — друга.
Живлення забезпечують вісім літієвих батарей NCA, кожна з ємністю 90 кВт·год і вагою 535 кг. Загальна потужність акумуляторів — 720 кВт·год. Їх розмістили під підлогою, щоб зекономити простір у салоні. На повну зарядку потрібно від 2 до 4 годин.
Volvo Buses також реалізує концепцію «Zero Accident». Усі електробуси оснащені камерами та сенсорами, які усувають сліпі зони навколо машини. Такі системи дозволяють водієві бачити пішоходів та велосипедистів навіть у складних умовах. Додаткову точність управління забезпечує система Volvo Dynamic Steering, що робить кермо максимально чутливим.