Компанія Volvo Trucks офіційно презентувала нову версію вантажівки Volvo VNR, призначену для регіональних перевезень у Північній Америці. Це вже друга модель, розроблена на новій платформі Volvo, після дебюту далекомагістрального Volvo VNL на початку 2024 року.
Оновлена вантажівка отримала 90% змін у порівнянні з попередником. Головні покращення торкнулися аеродинаміки та технологічних рішень, що дозволило зменшити витрати пального та викиди CO₂ на 7,5%.
Нова платформа Volvo розроблена для майбутніх технологій приводу, включаючи:
- акумуляторно-електричні системи;
- водневі паливні елементи;
- двигуни внутрішнього згоряння, що працюють на відновлюваному пальному, включаючи водень.
Важливим нововведенням стала технологія Eco-roll, яка дозволяє вантажівці відключати трансмісію під час руху під ухилом, використовуючи інерцію для зменшення витрат пального.
Стандартний двигун D13 VGT (Variable Geometry Turbo) отримав покращення, що підвищили загальну ефективність споживання пального ще на 3%.
Новий VNR отримав 24-вольтову електроархітектуру, яка стане стандартом для майбутніх автономних вантажівок Volvo.
У сфері безпеки також відбулися серйозні зміни. Модель оснащена системою Volvo Active Driver Assist, яка включає:
- попередження про можливе зіткнення;
- автоматичне екстрене гальмування;
- контроль виходу зі смуги.
Крім того, у стандартну комплектацію входять інтегровані бічні подушки безпеки для водія та пасажира.
Ще одна новинка — система камер замість традиційних дзеркал. Це покращує оглядовість і допомагає водієві маневрувати у складних умовах міста.
Volvo VNR доступний у конфігураціях 4×2, 6×2 та 6×4. Для клієнтів передбачено вибір між компактною маневровою моделлю VNR 300 та просторою VNR 660, яка підходить не лише для регіональних, а й для далеких перевезень.
Виробництво оновленого Volvo VNR стартує на заводі Volvo Trucks у Нью-Рівер-Веллі, Вірджинія. Продажі розпочнуться найближчими місяцями.