У ID-сімейство електромобілів Volkswagen спочатку було закладено компактні та відносно недорогі моделі. Одна з них на ринок вийде через два роки, а поки що німці представили дослідний зразок і прообраз – шоу-кар ID. Every1.
Судячи з концепту, за розмірами майбутня базова ID-модель виявиться меншою за нинішній європейський хетчбек Polo: його довжина – 3,88 м, ширина – 1,82 м, висота – 1,49 м.
Власне, розробники цієї батарейної «п’ятидверки» обіцяють порівняний з Polo простір у салоні, але у менших габаритах. На вигляд у ID. Every1 безпомилково розпізнається Volkswagen – як зразки для наслідування дизайнери називають вже знятий з виробництва Up!, Той же Polo і, зрозуміло, Golf, асоціації з яким повинні викликати характерні задні стійки кузова. Концепт має 19-дюймові колісні диски, але у серійного електромобіля, очевидно, «взуття» буде скромнішим.
Звичайно ж, більшу частину концептуального лиску серійний бюджетник втратить і всередині, але в цілому архітектура салону не зміниться. Перед водієм – вписаний у передню панель тонкий приладовий екранчик, по центру красується великий планшет мультимедіасистеми з можливістю оновлення «по повітрю», а під ним притулився невеликий блок з фізичними клавішами – всупереч тенденції переходу на сенсори, що встановилася в останні роки. Аналогові кнопки є і на спицях керма.
Ще одна цікава фішка інтер’єру ID. Every1 – вентиляційні дефлектори, що перегукуються із формою зовнішньої світлотехніки. Для оббивки сидінь використовується тканина, виготовлена з вторинної сировини. Заявлений об’єм багажника концепт-кара – 305 л.
Щодо техніки, то ID. Every1 створено на спрощеному варіанті платформи MEB. Якщо нинішні електромобілі ID-родини на цьому «візку» мають базове задньопривідне компонування, то для недорогих моделей призначена архітектура з електромотором на передній осі. У концепту він розвиває 95 к.с., дозволяючи “електричці” розігнатися до максимальних 130 км/год. Повного заряду батареї (її ємність не вказується) має вистачити на 250 км пробігу.
Втім, головний цільовий показник – це ціна. Серійний електрокар на базі ID. Every1 надійде у продаж у 2027 році, ціну базової версії у Volkswagen обіцяють утримати на позначці в €20 000. Таким чином, у прямі конкуренти бюджетному електрокару Volkswagen можна записати прийдешній Renault Twingo E-Tech , вихід якого на ринок запланований наступного року.
А перед цим на конвеєр стане трохи більший електричний хетчбек Volkswagen зі стартовою ціною €25 000 – це буде серійний варіант концепту ID. 2all дворічної давності. Прем’єра відбудеться восени цього року.