На бельгійському заводі Van Hool, який після банкрутства перейшов під управління VDL Group, залишилося 23 різні автобуси – від прототипів до експериментальних і демонстраційних моделей. Оскільки новий власник не став забирати активи заводу в Конінгсхоікті, транспортні засоби виставлять на аукціон із 27 березня по 3 квітня. Початкові ціни варіюються від 1000 до 30 000 євро.
Серед виставлених на продаж автобусів особливий інтерес викликає прототип водневого міського автобуса New A330 FC (2007 року випуску) та сучасні батарейні електробуси A12 LF-E. Крім того, на аукціон потрапить низькопідлоговий New A360 2010 року.
Серед міжміських моделей можна знайти T9 Acron 2003, який має кузовні елементи з поліестеру. Також доступні туристичні моделі T16 Alicron і T17 Acron (2023 року), що вирізняються камуфльованим переднім і заднім дизайном.
Один із найцікавіших лотів – туристичний автобус Van Hool 1962 року, створений на базі Fiat 306. Крім того, у списку є CX45E (2021 року) – недобудована туристична модель на електротязі, що розроблялася для північноамериканського ринку.
Також на продаж виставлені водневий електробус A12 LF FC та ще два батарейні електробуси A12 LF-E, які замовляла бельгійська компанія De Lijn.
Доповнюють список два 18-метрові міські автобуси EquiCity – футуристичні трамбуси, які залишилися незатребуваними після банкрутства компанії.
Новий власник, VDL Group, прийняв рішення зберегти виробництво лише туристичних автобусів Van Hool, повністю відмовившись від міських моделей. Над їхньою збіркою працюватимуть понад 1500 працівників із заводів у Бельгії та Македонії.
А от 25 трисекційних 24-метрових EquiCity, які мали йти в Париж, залишаться у виробництві – їх добудовує швейцарська компанія Hess.