В мережі показали, як виглядає мотор Toyota з пробігом понад 680 тис. км

Поділись

Двигун 2JZ вважається одним із найнадійніших в історії Toyota, і результати нещодавнього огляду лише підтвердили цю репутацію. Під час “розтину” циліндри зберегли заводську структуру без критичних задир чи деформацій, а головка блоку і розподільники мали лише незначний знос, відповідний віку агрегату, пише uamotors.com.ua.

Нижня частина двигуна показала сліди виробітку на корінних і шатунних вкладишах, проте їх стан визнали нормальним при такому пробігу.

Фахівці пояснюють надійність конструкції кількома факторами: атмосферна схема без турбонаддуву, чавунний блок циліндрів із продуманим компонуванням, використання якісних матеріалів та регулярне технічне обслуговування з вчасною заміною олії та фільтрів.

Двигуни сімейства 2JZ випускалися у 1990-х і 2000-х, встановлювалися на Toyota Supra, Aristo та інших моделях. Турбоверсія 2JZ-GTE стала легендою в автоспорті і тюнінгу, але навіть атмосферні варіанти демонструють високий ресурс.

На фоні сучасних моторів із турбонаддувом, тонким маслом і збільшеними сервісними інтервалами випадок із 2JZ ставить питання про довговічність нових двигунів. Багато експертів і ентузіастів скептично оцінюють перспективи, вважаючи, що епоха “мільйонників” від Toyota поступово відходить у минуле.

Редакція
Редакція
ZUBR.in.ua - новини про сильні машини

Останні новини