Українські електровантажівки MeGoElectric UA вже працюють на доставці хліба в Миколаєві

Поділись

Українська компанія MeGoElectric UA почала випускати легкі електричні вантажівки, спеціально розроблені для міської логістики. Першою моделлю став “Кур’єр”, який адаптували для перевезення хліба. Зараз такі авто вже використовує Миколаївський хлібозавод №1.

За словами керівника MeGoElectric UA Сергія Селіваніка, головна перевага таких машин — економічність. Електровантажівка проїжджає 100 км, витрачаючи лише 10 кВт·год електроенергії. Для приватних споживачів це коштує менше ніж €1, для бізнесу — удвічі дорожче.

Окрім економії, електроплатформа має значно меншу вагу порівняно з традиційними авто. Так, шасі “Кур’єра” важить приблизно втричі менше за типові вантажні автомобілі. Загальна маса без вантажного бокса — 700 кг, додатковий контейнер для хліба додає ще 160 кг. При цьому авто може перевозити до 50 кг продукції у 42 лотках, тоді як, наприклад, Renault Kangoo чи Volkswagen Caddy вміщують максимум 11 лотків, але важать понад 1,5 тонни.

Для великих вантажівок, як-от “ГАЗ 3307”, ситуація ще гірша. Вони важать понад 3 тонни, а один лише вантажний бокс для хліба — більше 1 тонни. В результаті значна частина енергії витрачається не на перевезення товару, а на саму машину.

Щодня електровантажівка MeGoElectric UA долає 70 км маршруту в Миколаєві, витрачаючи всього 8 кВт·год електроенергії, що за тарифом для населення коштує 34,56 грн. Для порівняння, раніше для цього використовували авто на природному газі, яке потребувало 8 м³ пального вартістю 300 грн. Таким чином, вартість доставки зменшилася майже в дев’ять разів, а для юридичних осіб економія сягає п’ятикратного рівня.

Електровантажівки оснащені батареями з ресурсом у 3000 циклів зарядки. Це еквівалентно понад 10 років експлуатації за щоденного пробігу до 150 км. За цей час авто може подолати близько 400 тисяч км із мінімальною деградацією батареї.

Витрати на обслуговування електромобіля у п’ять разів нижчі, ніж у традиційних авто, а споживання мастильних матеріалів скоротилося в сім разів. Крім того, завдяки модульній конструкції можна додати причіп із власним електродвигуном, що розширює можливості перевезень.

MeGoElectric UA використовує вітчизняні компоненти: шасі, каркас і кузов виробляють в Україні, скло постачає Дніпро, а пластикові деталі кабіни — Одеса. Імпортними залишаються лише батарея, електродвигун і контролер. В результаті, понад 82% деталей електровантажівки є українськими.

Вартість базової моделі “Кур’єра” без вантажного бокса та з акумулятором на 80 км пробігу стартує від 365 тис. грн (приблизно €8 тис.).

рекламне
Віталій Каіров
Віталій Каіров
Редактор та автор новин на ZUBR.in.ua
ДжерелоMeGoElectric UA

Останні новини