Американський стартап Harbinger Motors розпочав серійне виробництво перших середньотоннажних плагін-гібридних шасі. Йдеться про унікальну силову платформу, призначену для широкого спектра транспорту — від розвізних фургонів до кемперів та машин екстрених служб.
Harbinger виготовив перші 100 шасі із комбінованою силовою установкою. Базова версія розрахована на повну масу 8255 кг, але також передбачений варіант на 12 020 кг.
У конструкцію входить:
- 1,4-літровий бензиновий двигун,
- 800-вольтовий генератор,
- паливний бак на 189 літрів,
- батареї Panasonic Energy ємністю 140 або 175 кВт·год.
Уся ця система живить електродвигун потужністю 330 кВт, який видає 1545 Н·м обертового моменту (а на виході — до 18 100 Н·м). Завдяки цій конфігурації запас ходу досягає 800 км.
Нову платформу вже замовила THOR Industries, яка створила перший у світі кемпер класу А на базі плагін-гібрида. Компанія планує використовувати шасі Harbinger у власних розробках для туристичних авто нового покоління.
Окрім потужності, інженери зробили ставку на максимальну практичність:
- Передня незалежна підвіска дозволила значно скоротити звис кузова.
- Інтеграція акумуляторів, трансмісії та рами забезпечила найнижчу підлогу у класі.
- Кути повороту коліс до 50° дають високу маневреність, що критично важливо у місті.