Трансформація тягачів в самоскиди: як українські компанії адаптуються до нових потреб ринку

Share

На українських дорогах все частіше зустрічаються самоскиди, виготовлені на базі звичайних магістральних тягачів. Це рішення допомагає власникам вантажних авто оперативно адаптуватися до змін у ринку перевезень, де самоскиди стають незамінними для відновлення критичної інфраструктури, пошкодженої під час війни.

Нещодавно підприємство з Білої Церкви представило чергову трансформацію магістрального тягача в самоскид, обравши за основу модель IVECO Stralis AS440SX (6х2) 2016 року випуску з двигуном Євро 5 потужністю 480 кінських сил. Цей тягач був доставлений в Україну компанією OK Trucks, яка спеціалізується на постачанні вживаних вантажівок марки IVECO.

Для нової машини білоцерківські майстри встановили кузов напівкруглої форми типу Half-Pipe, товщиною стінок 4 мм та днища — 8 мм. Підйом і опускання платформи здійснюється за допомогою гідроциліндра від турецької компанії Hidromas, що забезпечує надійність і ефективність у роботі.

Виробники з Білої Церкви пропонують широкий асортимент кузовів для будівельних робіт, зокрема для транспортування щебеню. Товщина стін таких кузовів може досягати 6 мм, а підлоги — 8 мм, що забезпечує високу витривалість і тривалий термін експлуатації. Гідравлічні системи таких самоскидів зазвичай виробляються відомими брендами, як-от Hyva та Penta.

Також в процесі трансформації можуть використовуватися напівпричепи, що дозволяє збільшити корисний об’єм кузова до 35–40 кубометрів — ідеальний варіант для перевезення великих обсягів будівельних матеріалів.

Останні новини

Інші новини