Концерн Toyota – один з небагатьох світових автовиробників, який наполегливо продовжує займатися вдосконаленням силових установок, що працюють на водні. І це незважаючи на те, що серйозних комерційних успіхів на цій ниві досягти поки не вдалося.
Днями прес-служба японського автогіганта заявила, що в розробці знаходиться третє покоління силової установки на паливних елементах. Втім, технічної інформації про неї поки що мінімум.
Відомо, що інженери зосередилися підвищення ефективності роботи паливних осередків, що має на 20% збільшити максимальну дальність ходу. Також обіцяно простоту в обслуговуванні, більш компактні розміри і довговічність, що збільшилася вдвічі в порівнянні з колишнім поколінням водневих установок – надійність, за словами розробників, буде порівнянна з дизельними двигунами.
На серійних машинах наступне покоління установки на паливних елементах з’явиться не раніше 2026 року – окрім легковиків Toyota, установками планується оснащувати вантажівки та різну спецтехніку. Можливо, більше подробиць буде озвучено вже завтра – нову водневу установку продемонструють 19 лютого на виставці H2&FC Expo у Токіо.
Седан Mirai, перший серійний водень Toyota, з’явився в 2014 році (друге покоління моделі вийшло в 2020 році) – з тих пір, як заявляє компанія, було продано близько 28 000 машин.