Toyota Motor Europe розпочала експлуатацію чотирьох електричних сідлових тягачів на водневих паливних елементах. Ці вантажівки, розроблені у співпраці з VDL Group та оснащені власними водневими елементами Toyota, мають кабіни від вантажівок DAF моделі CF.
Тягачі використовуватимуться у складі 40-тонних автопоїздів для доставки запчастин. Вони курсуватимуть з центрального складу Toyota Parts Centre Europe у бельгійському Дісті до регіональних центрів у Ліллі (Франція), Кельні (Німеччина), а також у Роттердамі та Веспі (Нідерланди). У проєкті задіяні чотири логістичні компанії: VOS Transport Group, CEVA Logistics, Groupe CAT та Yusen Logistics.
Ці водневі тягачі не поступаються дизельним аналогам за продуктивністю. Вони здатні проїжджати з вантажем близько 400 кілометрів без дозаправки в реальних умовах експлуатації. Важливою перевагою є тихіша робота, що особливо актуально під час перевезень через населені пункти. Таким чином, Toyota робить черговий крок до своєї стратегічної мети – повністю перейти на безвуглецеву внутрішню логістику до 2040 року.