Компанія Toshiba виводить на ринок новий тип літій-іонної батареї з алюмінієвою базовою пластиною. Її головна особливість — удвічі ефективніше тепловідведення порівняно з класичними модулями. Нова система SCiB вже доступна в Японії та інших країнах.
Інтерес до таких акумуляторів зростає, особливо на тлі збільшення попиту на електробуси. Цей вид транспорту потребує батарей, здатних витримувати постійну швидку зарядку і розрядку. Але така інтенсивність провокує перегріви, які з часом скорочують термін служби. Саме контроль температури стає ключовим викликом для розробників.
Toshiba розв’язала цю проблему завдяки переходу з традиційних смол на алюміній, який має нижчий тепловий опір. Водночас, як провідник, алюміній потребує ізоляції від активних елементів батареї. Інженери компанії створили нову структуру, яка витримує необхідну напругу й гарантує безпечну роботу. У поєднанні зі стандартними системами охолодження нова SCiB забезпечує стабільність роботи та подовжує життя батареї.
Крім нової базової пластини, SCiB має титанат літію в аноді. Це дає кілька переваг: безпечність, високу ефективність на низьких температурах, швидке заряджання, високу потужність при віддачі, а також широкий робочий діапазон стану заряду. Батареї вже активно використовуються не лише в електробусах, а й у гібридах, поїздах, кранах та логістичних автоматизованих системах.
Toshiba також постачає готові модулі, які можна з’єднувати послідовно або паралельно — це дозволяє адаптувати їх до різних потреб за напругою і ємністю.