Після серії невдач — включно з відкликаннями через конструкційні проблеми та мізерними обсягами продажів — Tesla запустила спрощену версію Cybertruck із заднім приводом (RWD). Це той самий варіант, який компанія обіцяла ще у 2019 році. Але замість очікуваної «бюджетності», він вийшов майже таким самим дорогим, як і старші комплектації, щоправда, зі значно гіршими характеристиками.
Новий Cybertruck RWD коштує від 71 985 доларів, включаючи доставку. Це лише на 10 тисяч дешевше двомоторної повнопривідної версії, яка пропонує значно більше.
Tesla не розкриває потужність двигуна нової версії, але відомо, що розгін до 100 км/год триває 6,2 секунди. Це на 2,1 секунди повільніше за двомоторну версію та на 3,6 секунди повільніше за топовий Cyberbeast.
Запас ходу досягає 563 км, що трохи більше, ніж у повнопривідної моделі (523 км). Проте це стало можливим завдяки меншим, 18-дюймовим колесам зі смішно великими боковинами. Бажаєте нормальні 20-дюймові диски з позашляховими шинами? Платіть 3 500 доларів, і запас ходу впаде до 533 км.
Буксирування теж під ударом: задньопривідна версія тягне максимум 3 400 кг, тоді як повнопривідна — 5 000 кг. Максимальне навантаження на кузов — 909 кг проти 1 134 кг у дорожчої версії. Хоча заряджається базовий Cybertruck найшвидше: 237 км за 15 хвилин на Supercharger.
Tesla урізала не тільки технічні характеристики. Зникла пневмопідвіска, залишили лише адаптивну на пружинах. Автоматичної шторки багажника немає взагалі — тільки м’яка за 750 доларів, яку ще й доведеться встановлювати самостійно.
Під підлогою вантажного відсіку відсутній ящик, освітлення — стандартне, без додаткових LED-ламп. Немає 240-вольтової розетки, лише мінімальний набір. Навіть звичний світловий бар на носі зник або став обмеженим у функціональності. Також немає затемненого скла.
У салоні — тканинна оббивка, звичайна центральна консоль, відсутнє вентилювання передніх сидінь та підігрів задніх. Екран для пасажирів позаду зник, а замість 15 динаміків — лише 7. Відсутня активна шумоізоляція та HEPA-фільтр. Дві розетки на 120 В у салоні також зникли.
За фактом, Tesla забрала набагато більше, ніж на 10 тисяч доларів. І навіть на фоні конкурентів ситуація виглядає погано: Ford F-150 Lightning, Rivian R1T чи Chevrolet Silverado EV у стартових комплектаціях мають повний привід і стартують від 65 000 доларів.
Tesla мала шанс вистрілити, якби дотрималася обіцянки та запропонувала справді дешевий Cybertruck — за 40 тисяч доларів. Але за нинішньої ситуації покупець отримує спартанську комплектацію за майже повноцінну ціну. І, враховуючи історію компанії, не виключено, що цей варіант незабаром просто зникне з продажу — як це вже траплялось раніше.