На початку листопада компанія Tata Daewoo представила першу середньотонажну електровантажівку, розроблену в Південній Кореї. Нова модель, яка отримала назву Gixen, стала проривом у комерційному транспорті завдяки потужному європейському електромотору та сучасним батареям.
Електровантажівка оснащується літій-залізо-фосфатними акумуляторами BYD ємністю 300 кВт/год, що забезпечують запас ходу до 480 км за результатами внутрішніх випробувань. Для покупців також передбачено версії з меншою ємністю батарей — 150 кВт/год, а також варіант із нікель-кобальт-марганцевими акумуляторами LG на 144 кВт/год, які є дешевшими у виробництві.
У планах компанії виготовити дослідну партію з 20 електровантажівок у 2025 році, а вже у 2026-му почати серійне виробництво.
Презентація Gixen стала частиною святкування 30-річчя компанії Tata Daewoo Commercial Vehicles, яке відзначали в листопаді. Виробник, відомий своїми вантажівками, оголосив про зміну назви на Tata Daewoo Mobility. Цей крок підкреслює прагнення компанії до нових технологій, особливо в галузі електромобільності.
З моменту випуску першої вантажівки Daewoo Trucks у 1995 році компанія пройшла великий шлях. Сьогодні вона планує до 2030 року зробити 15% своїх автомобілів електричними. Крім того, до 2026 року виробник має на меті збільшити річний випуск вантажівок із 10 тисяч до 14 тисяч одиниць.