Щомісяця український автопарк поповнюється все новішими моделями електрокарів із більш ємними батареями, які не потребують щоденного заряджання, а розвиток мережі швидкісних публічних зарядок відкриває нові можливості для ринку електроавто. Про це пише AMPERCAR.com.
За словами експертів, якщо заряджати електромобіль виключно на ЕЗС (електрозарядних станціях), фактор економії не зникає: при середньому споживанні 20 кВт-год на 100 км пробігу, така дистанція обійдеться в середньому у 370 грн (+10 грн у порівнянні з попереднім місяцем).
Фахівці Інституту досліджень авторинку зібрали інформацію з мобільних додатків провідних операторів мережевих ЕЗС у нашій країні, та вибрали ті значення цін, які найчастіше повторювалися, орієнтуючись насамперед на станції, що розташовані поблизу доріг.
Якщо порівнювати із попереднім місяцем, то ціна за кіловат-годину у більшості операторів зросла — від 50 копійок до 1 грн.
Отже, середня ціна кіловат-години отриманої через АС порт зараз складає близько 15,15 грн (+0,26 грн), через DC порт — 17,82 грн (+0,42 грн).