Компанія Scania виготовила першу пожежну машину, спеціально розроблену для гасіння вогню в тунелях. Вона оснащена короткобазовим шасі, потужною фронтальною водяною гарматою та інфрачервоною камерою, що дозволяє пожежникам бачити ситуацію, визначати площу пожежі та вимірювати температуру, не виходячи з кабіни.
У передній частині автомобіля розміщено водомет OneSeven продуктивністю 2000 літрів води за хвилину. Окрім звичайної води, транспортний засіб оснащений системою CAFS – піногасником, що підвищує ефективність гасіння пожеж у закритих приміщеннях. Машина також має рятувальне обладнання для евакуації та інших рятувальних операцій.
Цей спецавтомобіль розроблявся та будувався у тісній співпраці Scania з Norsk Scania. Це перша із двох ідентичних автоцистерн, виготовлених компанією Braco. Пожежні служби висловили побажання щодо максимально маневрових та коротких автоцистерн для роботи в тунелях.
Для цього використано шасі Scania 500 P з приводом 6×4 та керованою задньою віссю. Колісна база становить 360 сантиметрів – це найкоротша можлива конфігурація Scania з повним приводом. Задню частину автомобіля (з 500-сильним двигуном) також вкоротили, щоб зменшити звис. Важливим завданням було досягнення оптимального балансу ваги, при цьому забезпечивши можливість брати якомога більше води.
Перший виготовлений автомобіль вже отримала пожежна станція Ройкена, яка обслуговує довгий та крутий тунель Ослофьорд, де вже траплялися серйозні пожежі. Наступна автоцистерна прибуде восени та буде розміщена в Аскері.