На виставці Mid-America Trucking Show у Луїсвіллі (США), яка відбулася з 27 по 29 березня, компанія ReVolt Motors вперше продемонструвала власну гібридну вантажівку. Базою для неї став класичний тягач Peterbilt 379, але техніка під капотом — зовсім інша.
У новому тягачі ReVolt використала серйозну силову установку: 670 к. с. та 4745 Нм крутного моменту. Цього вистачає, щоби тягнути автопоїзд масою до 59 тонн. Принцип роботи — серійний гібрид. Дизельний двигун не обертає колеса, а працює як генератор для зарядки батарей, які вже живлять електромотор.
У результаті витрата пального зменшується на 40%, і на 100 км тягач споживає лише 19,6 літра. Запас ходу становить 1920 км, а на чистій електриці вантажівка здатна проїхати до 160 км — без жодних викидів у атмосферу.
Першим клієнтом ReVolt стала американська логістична компанія Page Trucking. Вона планує придбати п’ять нових гібридних вантажівок, а згодом — ще 15 одиниць. Йдеться вже не про класику Peterbilt 379, а про сучаснішу модель Peterbilt 579, яка й досі перебуває у виробництві й має покращену аеродинаміку.