Caravan Salon 2024 у Дюссельдорфі, що відбувся з 30 серпня по 8 вересня, зібрав найсвіжіші новинки серед кемперів, але й здивував рідкісними моделями минулих років. Однією з найцікавіших стала ретроекспозиція, світлини з якої опублікував Дмитро Баєв на своїй сторінці у Facebook.
Один із найстаріших виробників кемперів у Європі, французька компанія Notin, показала модель 1951 року, створену на шасі розвізного автомобіля Renault Galion. Заснована в 1921 році, Notin відзначилася своїми унікальними рішеннями у виробництві кемперів, і цей екземпляр лише підтвердив багаторічну репутацію бренду. Машина вражає своєю оригінальністю та гармонійним поєднанням сучасного для свого часу дизайну з функціональністю.
Справжньою перлиною ретроекспозиції став кемпер MIKAFA Reisemobil De Luxe 1959 року. Ця модель, створена німецькою кузовобудівною компанією Mindener Karosseriefabric, отримала двигун від BMW 502 — 2,6-літровий V8 на 100 к. с., що дозволяє 4-тонній машині розвивати швидкість до 110 км/год. Цікавою особливістю цього кемпера є розкладна веранда на даху, що додає йому ще більше шарму та унікальності.
Ще одним ретроекспонатом на виставці став кемпер на базі легендарного фургона Mercedes-Benz L206. Цей автомобіль випускався з 1965 по 1977 роки й здобув популярність завдяки своїй надійності. Він був ідеальним варіантом для переобладнання в кемпер, що підтверджує представлена на виставці модель.
Також на виставці можна було побачити цікавий зразок від Tischer — знімний модуль, встановлений у кузов пікапа Volkswagen Caddy 1979 року. Цей варіант кемпера відзначається своєю універсальністю, адже знімний модуль дозволяє використовувати авто як звичайний пікап або як повноцінний кемпер для подорожей.