Як ключовий гравець у декарбонізації транспорту, Renault Trucks активізує свої ініціативи, електрифікуючи внутрішні логістичні потоки. Перший етап цього проекту передбачає електрифікацію осьового транспорту між заводами в Ліоні та Бург-ан-Брессі. 450 000 км, що проїжджають щороку між двома виробничими майданчиками, оброблятимуть Dupessey & Co та Transports Chazot за допомогою п’яти 44-тонних електромобілів Renault Truck E-Tech T.
«Застосування тут, у Renault Trucks, рішень, які ми пропонуємо нашим клієнтам». Ось як компанія Renault Trucks може підсумувати свій підхід до електрифікації логістики, який працює вже кілька днів.
Завдяки запуску електричної великовантажної вантажівки, що знаменує собою справжній крок вперед у міжрегіональному розподілі, французький виробник вирішив перейти на тягачі Renault Trucks E-Tech T 4×2 для постачання осей до Бург-ан- Завод Брессе.
З практичної точки зору, для виконання цього завдання протягом наступних шести років було обрано двох перевізників-партнерів, а саме Dupessey&Co Group і Transports Chazot.
П’ять електричних вантажівок, кожна з яких завантажена 22 тонами обладнання, здійснюватимуть дві поїздки в обидві сторони на день (360 км), щоб доставити осі, виготовлені на заводі в Ліоні, на завод у Бург-ан-Брес, де знаходяться важкі вантажівки. зібрані.
Залежно від вантажопотоку кількість поставок може бути збільшена, до семи вантажівок в дорозі за один день. Вантажівки потребуватимуть тимчасової зарядки протягом 45-50 хвилин один раз на день на майданчику в Ліоні, де для цієї мети була встановлена зарядна станція. Транспортні засоби також заряджатимуться щовечора на складах двох перевізників.
Ця електрифікація логістики дозволить проїхати 440 000 кілометрів на електромобілях, заощаджуючи 375 тонн CO2 щороку.