Ринок вантажних автомобілів завжди вважався індикатором економічного стану країни. Коли економіка на підйомі, автопарк розширюється, відображаючи зростання перевезень. Проте липень 2024 року показав протилежну тенденцію — кількість нових реєстрацій вантажівок суттєво знизилася.
Експерти Інституту досліджень авторинку повідомляють, що українські перевізники зареєстрували лише 2,4 тисячі вантажівок, що на 10,4% менше, ніж у липні минулого року. Переважна більшість (82,6%) була придбана на внутрішньому ринку, з яких лише 255 одиниць — нові машини, що складає 10,6% від загальної кількості.
Ринок стабілізувався після зростання у травні, повернувшись до середньостатистичних показників, але це свідчить про зниження ділової активності в країні.
Попри загальне падіння ринку, самоскиди (563 одиниці), фургони (459 одиниць) та бортові машини (212 одиниць) залишаються найбільш популярними моделями. Серед лідерів продажів — Mercedes-Benz Sprinter (116 одиниць), Mercedes-Benz Atego (92 одиниці) та MAN L2000 (77 одиниць).
Попри невеликий обсяг імпорту, фургони з гідробортом, рефрижератори та контейнеровози залишаються популярними. Найпопулярніша нова вантажівка липня — інкасаторський автомобіль на базі Ford Transit (31 одиниця).