В автопарку компанії Van Hooft Transport, яка займається транспортуванням вузлів для трансформаторних підстанцій, з’явилася нова важка вантажівка Scania R530 10×4 2025 року з КМУ. Однак перед тим, як почалася експлуатація транспортного засобу, вантажівка зазнала значної модернізації. Причому допрацювали машину буквально на всіх напрямках.
В основі переробленої Scania R530 10х4 лежить стандартне заводське шасі. Але його модернізувала нідерландська компанія Veldhuizen Trucks. Друга вісь була перенесена подалі від першої і була зроблена підйомною. Завдяки цьому навантаження тепер оптимально розподіляється на вантажну палубу. На задній частині рами з’явилася додаткова десятитонна вісь, що керується, яка стоїть на пневмопідвісці.
Наявність механічного приводу дозволила підвищити маневреність габаритної вантажівки. Він вступає у роботу на швидкості до 40 км/год. В результаті всіх доопрацювань ТЗ трансформувався в конфігурацію 10х4, яке повна маса зросла до 49 т.
Щоб Scania R530 10×4 могла працювати з важкими вантажами, до її оснащення було включено потужне КМУ з граничним показником вантажопідйомності 17,8 т. Після модернізації шасі та збільшення міжосьової відстані вантажівка тепер може перевозити як контейнери, так і 20-тонні вантажі. Тобто транспортний засіб став універсальнішим. Він може виконувати найскладніші логістичні завдання. Новинка є прямим прикладом того, що грамотні інженерні рішення можуть значно підвищити експлуатаційні характеристики важких транспортних засобів, адаптуючи їх під конкретні потреби компаній.