Новий міжміський електробус Mercedes-Benz eIntouro, який Daimler Buses планує випустити в серію у 2026 році, вже протестували в реальних умовах. У перших числах квітня передсерійний зразок виконав повноцінний рейс у межах маршруту компанії EUROBUS Rustexpress — зі швейцарського Бассерсдорфа через Цюріх до парку розваг Europa-Park у німецькому Русті та назад.
Під час пробного рейсу eIntouro подолав 380 км без потреби підзарядки. Автобус оснащений двома високовольтними батареями загальною ємністю 414 кВт·год. Цього достатньо навіть за несприятливих погодних умов — із працюючим кондиціонером або опаленням. Пасажири відзначили майже безшумну роботу електроприводу, яка помітно підвищує рівень комфорту в дорозі.
Світову прем’єру електробуса заплановано на жовтень — на виставці Busworld у Брюсселі. Після старту серійного виробництва один із перших електробусів працюватиме на маршруті Rustexpress. Компанія EUROBUS уже давно виконує щоденні рейси з різних регіонів Швейцарії до Europa-Park — найбільш відвідуваного сезонного парку розваг у світі, який щороку приваблює понад 6 мільйонів людей.
Модель eIntouro побудована на базі дизельного автобуса Mercedes-Benz Intouro з високим рівнем підлоги, але має повністю електричну силову установку. Вперше Daimler Buses пропонує електромобільність для міжміських поїздок, шкільних маршрутів і коротких екскурсій.
Автобус буде доступний у двох версіях: стандартний eIntouro довжиною 12,18 метра та подовжений eIntouro M на 13,09 метра. Вони вміщують від 50 до 63 пасажирів. Також у цій моделі вперше для європейських автобусів реалізовано функцію віддаленого оновлення програмного забезпечення — без потреби заїжджати на сервіс.