Японський виробник Nissan представив дев’яте покоління свого популярного седана Sentra, який має всі шанси скласти серйозну конкуренцію беззмінному лідеру класу — Toyota Corolla. Новинка отримала не лише оновлений дизайн, а й низку технічних доопрацювань, пише Автоцентр.
Зовнішність автомобіля стала значно динамічнішою: передню частину прикрашає модернізована V-подібна решітка радіатора зі стильним боковим підсвічуванням. Попри це, розміри седана залишилися майже тими самими — довжина 4656 мм, ширина 1816 мм і висота 1450 мм. Інженери зосередилися на покращенні аеродинаміки: коефіцієнт опору вдалося знизити з 0,299 до 0,268, що позитивно вплине на економічність.
Салон моделі зазнав суттєвих змін і тепер більше орієнтований на сучасні цифрові технології. Центральне місце займає єдиний блок із двома великими 12,3-дюймовими дисплеями, які виконують функції приладової панелі та мультимедійної системи. Водночас виробник залишив окремий сенсорний модуль для керування клімат-контролем, щоб зберегти зручність у повсякденному користуванні.

У технічній частині Sentra зберегла перевірене рішення — 2,0-літровий атмосферний двигун MR20DD потужністю 151 к.с. і крутним моментом 210 Нм. Він працює разом із варіатором Xtronic, який інженери переналаштували для більш плавного та комфортного розгону.
Nissan Sentra вже багато років входить до числа головних конкурентів Toyota Corolla на світовому ринку. Лише у США минулого року було продано близько 153 тисяч таких авто, що забезпечило моделі друге місце в лінійці бренду після кросовера Rogue. За 40 років випущено понад 6,5 млн екземплярів Sentra.

Вартість дев’ятого покоління поки що не оголошена, але очікується, що ціни будуть близькими до попередньої генерації, яка стартувала з позначки 21 600 доларів.
