Група дослідників з Німеччини під егідою інституту Макса Планка розробила та готова вивести на ринок синтетичне дизпаливо HyFiT, збагачене спиртом.
Частка етилового спирту в HyFiT становить від 20 до 40%, решту вмісту одержують з біомаси або CO2 за допомогою синтезу Фішера – Тропша. Процес отримання штучного палива з вугілля було розроблено авторами, чиї прізвища увійшли до його назви, у роки війни. У новій формулі замість природної копалини використовується біомаса.
У звіті вчені обіцяють, що HyFiT буде екологічнішим від звичайного дизпалива на 5% за викидами CO2, зниження дрібного пилу у вихлопних газах складе до 70%.
Вчені зазначають, що з погляду кліматичного балансу паливо, отримане з відновлюваних ресурсів, конкуруватиме з електромобілями в секторі вантажівок. Конкуренція можлива за умови, що буде враховано загальний баланс викидів CO2 від виробництва акумуляторів та електроенергії у Німеччині.
У публікації про розробку синтетичного дизеля HyFiT у журналі Nature дослідники зазначають, що їхній продукт відповідає світовим стандартам та сумісний з існуючою інфраструктурою та ущільнювальними матеріалами, що використовуються в автопромі.