Не дозволяйте майстрам цього: 8 речей, які не можна робити на шиномонтажі

Поділись

Звичайна заміна шин на перший погляд здається простою процедурою, але насправді навіть тут водії можуть зіткнутися з помилками, які суттєво впливають на безпеку керування та термін служби автомобіля. Щоб уникнути зайвих ризиків і витрат, важливо не лише довіряти професіоналам, а й самому пильнувати за правильністю виконання робіт. Про це повідомляє bigmir.net.

Правильне використання домкрата — ключ до збереження кузова

У кожного автомобіля є чітко визначені точки, де домкрат має ставитися. Якщо встановити його в невідповідному місці, наприклад, під серединою кузова або звисами, це може призвести до пошкодження металу, деформацій або тріщин. Крім того, домкрат повинен мати гумові накладки, щоб не пошкодити днище. Якщо майстер нехтує цим — варто одразу зупинити процес.

Важливість правильних кріплень

Колеса кріпляться болтами, форма яких залежить від типу диска: конусні або сферичні. Якщо болт зник або зламався, не можна просто замінити його будь-яким підходящим — це небезпечно. Неправильний болт може викликати розбалансування колеса або навіть його відрив під час руху. Болти слід затягувати за схемою «хрест-навхрест» у кілька етапів для рівномірного розподілу навантаження.

Тонкощі правильного монтажу шин

Для шин із направленим або асиметричним малюнком протектора важлива правильна орієнтація при монтажі, інакше зчеплення з дорогою погіршується. Не можна просто міняти місцями передні і задні колеса без урахування рекомендацій виробника. Тиск у шинах слід перевіряти до встановлення, а після монтажу обов’язково робити балансування. Все це впливає на комфорт їзди, знос гуми та керованість.

Обережно з мідною змазкою

Мідна змазка потрібна лише для деталей, що працюють у високих температурах, наприклад, гальмівних супортів. Її нанесення на сталеві частини кузова може призвести до корозії через хімічну реакцію металів. Також при нагріванні мідь може розплавлятися і засмічувати вузли. Використання цієї змазки має бути обґрунтованим і відповідати технічним вимогам.

Монтажна паста — маленький секрет герметичності

Щоб гума щільно сідала на диск і не втрачала герметичність, застосовують монтажну пасту, що знижує тертя. Використання масла або відмова від змащення — це груба помилка, яка швидко зіпсує гуму і призведе до протікання повітря.

Перевірка стану дисків — запорука безпеки

Перед монтажем диски потрібно уважно оглянути. Деформації диска можуть викликати вібрації, нерівномірний знос шин, непередбачені проколи або навіть проблеми з гальмівною системою. Тому пропускати цей крок не варто.

Чистота майстерні — не забаганка, а необхідність

Пил, бруд і металеві частки в приміщенні, де проводять шиномонтаж, здатні потрапити в шини або вузли і спричинити проколи або пошкодження. Якщо в майстерні не дотримуються порядку, задумайтеся, чи варто довіряти там свій автомобіль.

Обов’язковий тест після роботи

Після завершення монтажу або заміни деталей необхідно провести тестовий запуск автомобіля, навіть якщо все здається справним. Лише в русі можуть виявитися сторонні шуми, вібрації чи проблеми з керуванням. Професійний майстер обов’язково перевірить авто у роботі перед передачею замовнику.

рекламне
Редакція
Редакція
ZUBR.in.ua - новини про сильні машини

Останні новини