Дослідники JD Power заявили, що поломки електрокарів найчастіше пов’язані із програмним забезпеченням. Про це повідомляє видання The Verge.
Аналітики вивчили випадки поломок електромобілів, гібридних автомобілів та машин із двигуном внутрішнього згоряння (ДВС). Як виявилося, електромобілі і гібриди, що підключаються, ламалися частіше автомобілів з ДВС практично за кожним параметром — двигун, ходова частина, паливні вузли і так далі.
Згідно з опитуванням, на 100 бензинових та дизельних автомобілів припало 180 випадків ремонту, на 100 електрокарів — 266 випадків. На основі зібраних даних фахівці змогли назвати головну проблему електричного транспорту – програмне забезпечення. Практично завжди неполадки пов’язані з електронікою.
За словами експерта JD Power Френка Хенлі, критичних поломок електрокарів і гібридних автомобілів було зафіксовано втричі більше, ніж у ДВЗ. За словами Хенлі, у разі таких неполадок автомобіль не можна відвезти до дилера і вимагати ремонту – проблема потребує виправлення на вищому технічному рівні.
У матеріалі The Verge назвали сучасні електрокари “комп’ютерами на колесах”. Журналісти зазначили, що автоіндустрія «хаотично женеться за тим, щоб впхнути у свої моделі якнайбільше ПЗ».