Найпотужніший і найшвидший: представлений новий Chevrolet Corvette ZR1

Share

Компанія Chevrolet вивела у світ найекстремальнішу модифікацію суперкара Corvette восьмого покоління – з приставкою ZR1. Віддача нової флагманської версії перевищила 1000 к.с.

Нагадаємо, що Corvette C8 дебютував у 2019 році – суперкар змінив компонування, вперше ставши срендемоторним. З того часу компанію базового варіанту Stingray склали ще кілька модифікацій, включаючи «заряджений» Z06 . А тепер настиг ще потужніший варіант з індексом ZR1.

За сидіннями нового Corvette ZR1 встановлений двигун V8 моделі LT7, який має багато спільного з атмосферним агрегатом LT6 від нинішнього Z06. Об’єм мотора – ті ж 5,5 л, але у випадку з LT7 йдеться про дороблену версію «вісімки» з «плоським» колінвалом. Окрім іншого вона знайшла пару турбокомпресорів, змінену форму камери згоряння, нову систему впуску, нові головки блоку циліндрів, шатуни та поршні.

Заявлені характеристики можна порівняти з гіперкарами: потужність – 1064 к.с., максимальний крутний момент досягає 1123 Н·м (при 6000 об/хв). У Chevrolet запевняють, що це найпотужніший серійний V8, що колись випускався в Америці. Для порівняння, компресорний V8 6.2 від Corvette ZR1 попереднього покоління розвивав 765 к.с. та 969 Н·м.

Тягу на задні колеса передає преселективний 8-ступінчастий робот з двома зчепленнями, який був посилений і набув покращеної системи змащення. Дані про час розгону до «сотні» компанія не наводить, але згадує розрахункову максимальну швидкість, яка має перевищити 350 км/год (до речі, ZR1 не матиме електронного обмежувача). На проходження чверті милі найпотужнішому Corvette знадобиться не більше 10 секунд.

Головна зовнішня особливість нового ZR1 – заднє скло, розділене карбоновим «хребтом» з функціональними отворами для ефективнішого відведення тепла з моторного відсіку. Вже «в базі» у Corvette ZR1 є адаптивна підвіска Magnetic Ride, карбон-керамічні гальма з дисками діаметром 400 мм спереду та 390 мм ззаду, а також шини Michelin Pilot Sport 4S з 20-дюймовими колесами на передній осі та 21-дюйми . Як опція пропонується трековий пакет ZTK з значним «оперенням» з вуглепластику, що збільшує притискну силу (включаючи велике антикрило на кормі).

А ще ZTK передбачає більш агресивне налаштування підвіски з жорсткішими пружинами та амортизаторами, також у пакет входять шини Michelin Pilot Sport Cup 2R. В обробці салону широко використаний карбоновий декор, з’явився датчик тиску наддуву, а кермо та пороги прикрашені шильдиками з назвою модифікації.

До речі, крім купе спорядженої масою 1665 кг, новий ZR1 буде доступним і у вигляді родстера (1705 кг) зі складним верхом. Виробництво стартує наступного року – як і інші «Корвети», випускатиметься новий ZR1 на окремому спеціалізованому заводі General Motors у Боулінг Гріні (штат Кентуккі). Інформації про ціни поки що немає.

Останні новини

Інші новини