Італійська студія Caselani, яка досі спеціалізувалася на ліцензійній переробці сучасних комерційних моделей Citroen “під ретро”, представила альтернативний кузов для найменшого автомобіля французької марки – електричного мікрокара Ami.
Він виконаний у тій самій стилістиці, що й попередні роботи ательє, що надихалося «ребристим» дизайном легендарного фургону Citroen Type H, що випускався у 1947–1981 роках.
Публічна прем’єра новинки під назвою Type-Ami відбулася 5 лютого на виставці в Парижі, прийом замовлень на неї вже відкрито.
Ще в 2017 році дует дизайнерів Фабріціо Казелані та Девіда Обендорфера відсвяткував 70-річчя Type H, випустивши 70 комплектів обвісу для сучасного Jumper. У 2020-му аналогічну доопрацювання зазнало сімейство SpaceTourer/Jumpy, а ще через два роки черга дійшла до Berlingo, який перейменували на Fourgonnette.
У випадку з Type-Ami бодікіт зробили за вже випробуваною схемою, забезпечивши електрокар новими склопластиковими кузовними панелями та масивними радіаторними гратами. Світлотехніку цього разу принципово змінювати не довелося: фари та ліхтарі у донорської моделі круглі вже із заводу. Caselani пропонує покупцям дев’ять стандартних кольорів кузова, також можливий індивідуальний відбір відтінку на замовлення.

Технічно Citroen Ami ніяк не змінився і, як і раніше, оснащується 8-сильним електромотором і батареєю на 5,5 кіловат-години, повного заряду якої вистачає на 75 кілометрів шляху. Максимальна швидкість обмежена на позначці 45 км/год. Юридично Ami не автомобіль, а квадрицикл класу L6e, тому в деяких європейських країнах ним можна керувати з 14 років.
Комплект для самостійного переобладнання Citroen Ami у Caselani оцінили у 4440 євро. За 6040 євро ательє візьме всі роботи на себе. Крім того, можна придбати готовий Type-Ami за 13 тисяч євро.