Mercedes-Benz Trucks відновлює ідею Pony Express для підвищення ефективності вантажоперевезень

Поділись

У Mercedes-Benz Trucks вирішили надихнутися логікою Pony Express — легендарної поштової служби США XIX століття — і спробувати її застосувати у сучасній логістиці. У співпраці з технологічною компанією MANSIO з Аахена німці запустили пілотний проєкт релейних вантажоперевезень. Суть у тому, щоб не змушувати фуру чекати водія — замість цього напівпричіп передається іншому водієві, який повертає вантажівку до бази або вирушає далі.

Цей підхід дозволяє фурам постійно залишатися в русі й швидше окупатися. А водії, у свою чергу, після зміни можуть повертатися додому, а не ночувати в кабіні на парковці. Це важливо з огляду на постійний дефіцит кадрів у галузі.

Ключем до такої логістики є точна синхронізація. Як пояснив Мартін Гайссерт, керівник проєкту в Mercedes-Benz Trucks, успішна релейна схема працює лише за умови, що всі рейси чітко скоординовані. Для цього потрібні дані в реальному часі — про місцезнаходження, час прибуття, заряд батареї, маршрут і стан замовлення. Усе це забезпечує ПЗ від MANSIO, яке поєднує системи різних компаній.

У рамках тестового проєкту експедитор Logistik Schmitt і логістичний партнер запустили щоденні кругові рейси на 1000 км між Мангеймом і Лейпцигом. Два типи вантажівок — електричний eActros 600 та дизельний Actros L — обмінюються напівпричепами посередині маршруту та повертаються назад. Зарядка електрофур здійснюється на заводі в Мангеймі та в Hermsdorfer Kreuz, де працює зарядна станція Milence.

Це не перша спроба оптимізувати перевезення за допомогою естафет. Але Mercedes-Benz Trucks хоче зробити це не лише всередині окремих компаній, а й між різними перевізниками. Якщо проєкт виявиться успішним, галузь отримає потужний інструмент для підвищення ефективності та залучення нових кадрів.

рекламне
Віталій Каіров
Віталій Каіров
Редактор та автор новин на ZUBR.in.ua
ДжерелоDaimler Truck

Останні новини