На виставці Bauma 2025, що триває з 7 по 13 квітня у Мюнхені, Mercedes-Benz представив електричну будівельну вантажівку eArocs 400. Виробництво моделі розпочнеться у першому кварталі 2026 року, а перші клієнти отримають техніку вже в третьому кварталі. За перший рік планують випустити близько 150 машин.
Новий eArocs 400 вийде у двох варіантах з повною масою 32 та 41 тонни, обидві версії матимуть колісну формулу 8х4 та чотири варіанти колісної бази. Багато компонентів тут запозичені з тягача eActros 600, зокрема, батареї, передній короб та коробка відбору потужності. Але замість електричного моста використовується центральний електродвигун, що дозволяє встановлювати гіпоїдні або планетарні мости — для кращої прохідності на будівництві.
Електромотор забезпечує постійну потужність у 380 кВт та пікову — 450 кВт, працює в парі з 3-ступеневою автоматичною коробкою передач. Машина має РТО — коробку відбору потужності. За словами виробника, eArocs 400 на 50% енергоефективніший за дизельну версію.
Два блоки літій-залізо-фосфатних батарей сумарною ємністю 414 кВт.год забезпечують запас ходу до 200 км для автобетонозмішувача і до 240 км для самоскида. Швидка зарядка через CCS2 потужністю 400 кВт дозволяє поповнити заряд з 20% до 80% всього за 45 хвилин.
Кабіна типу M повністю оцинкована, передбачено опціональне спальне місце і збільшений простір для речей. Водій отримує сучасну цифрову панель Multimedia Cockpit Interactive 2 з 12-дюймовим екраном і голосовим керуванням.
Безпека — на рівні, що навіть перевищує нові європейські вимоги. Серед функцій:
- Active Brake Assist 6 – автоматичне екстрене гальмування
- Active Sideguard Assist 2 – захист пішоходів і велосипедистів у сліпих зонах
- Front Guard Assist – моніторинг простору перед вантажівкою під час старту
На стенді Mercedes-Benz показали eArocs 400 у двох конфігураціях автобетонозмішувачів:
- Liebherr HTM 905 з гідравлічним приводом і 9-кубовим барабаном
- CIFA Zoomlion E10 Energya з повністю електричним 10-кубовим барабаном
Виробництво шасі ведеться на заводі Mercedes-Benz у Верті, а електротрансмісію встановлює Paul Group у Фільсхофені-на-Дунаї.