Компанія MAN Truck & Bus представила оновлені кузовні надбудови для своєї малотоннажної моделі TGE. Ці інноваційні рішення, розроблені спільно з виробниками Meiller та BE-Combi, значно розширюють функціональність автомобіля, пропонуючи ефективну альтернативу важчим комерційним транспортним засобам.
Однією з ключових новинок є унікальний автопоїзд від BE-Combi. Цей тандем складається з сідельного тягача MAN TGE та одновісного напівпричепа з фургоном від Junge, оснащеним гідробортом. Така конфігурація забезпечує корисну місткість до 28 кубічних метрів, що еквівалентно 10 піддонам. Вантажопідйомність автопоїзда становить 2650 кг.
Найважливішою перевагою є його повна маса — 7,0 тонни. Це дозволяє керувати таким автопоїздом за наявності водійських прав категорії «ВЕ». Таким чином, ця зчіпка стає привабливою альтернативою традиційним 7,5-тонним вантажівкам, які вимагають наявності прав категорії «С». Це значно спрощує вимоги до водійського персоналу та може оптимізувати логістичні витрати.
Другою цікавою надбудовою для MAN TGE є самоскидний кузов тристороннього розвантаження Trienius від Meiller. Платформа виготовлена з надміцної сталі за допомогою лазерного зварювання, що гарантує її довговічність та стійкість до інтенсивних навантажень.
Вантажопідйомність цієї версії для TGE повною масою 3,5 тонни сягає 951 кг, тоді як для моделі повною масою 5,5 тонни вона збільшується до 2,6 тонни. Серед удосконалень варто відзначити однотонні кріпильні вушка на бічних бортах та двотонні, інтегровані в підлогу. Також виробник покращив замки бічних бортів, гідравлічну систему та захисні крила.
Важливим нововведенням є можливість замовлення всіх 13 варіантів надбудов для моделі TGE безпосередньо на заводі MAN Truck & Bus. Це спрощує процес придбання за принципом “одного інвойсу” та забезпечує повну фірмову гарантію на всі компоненти автомобіля, включно з надбудовами. Такий підхід гарантує якість та надійність всіх елементів транспортного засобу.