На будівельній виставці Bauma 2025, що проходить у Мюнхені, компанія MAN Truck & Bus вразила публіку масштабною експозицією: шість потужних вантажівок на всі випадки життя — від маневрених 3,5-тонників до гігантів, здатних тягти 180-тонні автопоїзди. Окрему увагу виробник приділив електричній лінійці MAN eTrucks, яка не лише екологічна, а й гнучка — понад мільйон конфігурацій на вибір та ресурс до 1,6 млн км або 15 років експлуатації.
Серед новинок — електричне шасі eTGS 28.448 (6×2) з тристороннім самоскидним кузовом Meiller Trigenius і краном-маніпулятором Palfinger вантажопідйомністю 6,2 т. Авто оснащене чотирма батарейними блоками загальною ємністю 320 кВт·год., що дає до 400 км пробігу. Усього ж для моделей eTGS та eTGX можна обрати від трьох до шести акумуляторів, що впливає як на пробіг, так і на вантажопідйомність: мінімальна конфігурація дозволяє зекономити 2,4 т ваги.
Передбачено три рівні потужності електромоторів — 333, 449 або 544 к. с., дев’ять варіантів колісної бази, шість типів кабін і вибір між пневматичною та ресорною підвіскою. Навіть найкоротша база дозволяє встановити п’ять батарей із запасом ходу до 500 км. А в індивідуальному пакеті можна додати сьому — це дає до 740 км пробігу в соло-режимі.
Серед дизельних моделей виділяється TGS 35.540 (8×2) з двигуном D26 потужністю 540 к. с. та гідравлічною системою приводу HydroDrive — вона активується під час роботи на складному рельєфі. Машина має шасі на 37 т, комплектується краном-маніпулятором Palfinger на 30 т і вилетом 22 м. Для стабільності передбачено додаткову опору під переднім бампером.
Ще один важковаговик — TGS 41.480 (8×4) для гірничої промисловості. Його повна маса — 44 т, а технічна — до 50 т.
На стенді також були повнопривідні моделі: TGM 18.320 (4×4) на 18 т з кузовом від Ressenig і TGE 3.200 (4×4) — найлегша вантажівка з тристороннім самоскидом Meiller Trigenius.
Модель TGE отримала модернізацію у 2024 році: нові системи допомоги, сенсорний дисплей, безключовий доступ і мультифункціональне кермо стали базовими. На виставці TGE показаний у версії Individual — із посиленим захистом днища, задньою пневматичною підвіскою та потужнішим двигуном на 200 к. с.
Окремо варто згадати цифрову систему MAN PAL. Вона дозволяє виробникам кузовів передавати інформацію щодо конфігурацій безпосередньо на завод — без паперової тяганини, що суттєво скорочує час виконання замовлення.