Корпорація «Еталон» представила свій перший електробус середнього класу — А08611 «Мальва-Електро», розроблений на базі дизельної моделі «Мальва». Машина вже пройшла випробування і готується до сертифікації, відкриваючи нові горизонти для українського міського транспорту.
Новинка від «Еталону» має довжину 9,5 м і вагу 12,5 тонн. В її основі — перевірена дизельна модель «Мальва» А08621, яка вже серійно виробляється на Чернігівському автозаводі.
Силова установка:
- Електродвигун ДТА-140-4У1 потужністю 190 к.с. (140 кВт)
- Літій-іонна батарея ємністю 185 кВт∙год (постачальник — молдовська компанія Inform Business)
- Запас ходу — до 200 км на одному заряді
Салон електробуса розрахований на 53 пасажири, з яких 24 — сидячі. Конструкція включає частково низьку підлогу, що забезпечує доступність для людей з інвалідністю. Сидячі місця переважно розташовані у високій частині салону.
Особливості салону:
- Місця для осіб з інвалідністю
- Опціональний кондиціонер у салоні
- Автономний рідинний обігрівач, що працює від дизельного двигуна стандарту Євро-6
Вартість нового електробуса «Мальва-Електро» втричі перевищує ціну дизельної версії «Мальва», яка коштує від 100 до 110 тисяч доларів (без ПДВ).
Компанія «Еталон» вже має досвід у виробництві тролейбусів великого класу Т121 «Барвінок», які обладнані акумуляторами для автономного ходу до 20 км.