Компанія Liebherr нещодавно представила перший у світі великий колісний навантажувач L 566 H з водневим двигуном на своєму заводі в Бішофсхофені.
Це не перший досвід виробника у створенні водневої будівельної техніки. На виставці Bauma 2022 компанія Liebherr продемонструвала R 9XX H2 , гусеничний екскаватор, що працює на водневому двигуні H966.
У Liebherr стверджують, що електричні акумуляторні рішення підходять для машин вагою до 15 тонн, але воднево-поршневий двигун є оптимальним джерелом енергії для більшого обладнання вагою до 40 тонн із високими потребами в енергії.
Водневий двигун, який використовується в L 566 H, виробляється на заводі Liebherr у місті Булле, Швейцарія. Високоефективний двигун не виділяє парникових газів і майже не виділяє оксидів азоту.
Ще одна перевага полягає в тому, що інтерфейси можна порівняти з інтерфейсами дизельного двигуна – термічно та механічно – що є «значним кроком вперед у розробці сталого великомасштабного обладнання».
Хоча жодних специфікацій не було надано, машина базується на дизельному колісному навантажувачі Liebherr L 566.
Дизельна версія має робочу вагу від 23450 кг до 26450 кг і навантаження на перекидання від 12900 кг до 16100 кг. Максимальна місткість ковша становить 12 метрів кубічних.
У рамках розробки водневого колісного навантажувача Liebherr Bischofshofen співпрацює з Maximator Hydrogen, виробником водневих заправних станцій, щоб відкрити власну водневу заправну станцію — першу в землі Зальцбург.