Компанія Renault офіційно представила нове покоління електричних фургонів. На відміну від попередніх «батарейних» моделей, які були модифікаціями популярних комерційних машин марки з ДВЗ, цього разу французький бренд показав нові самостійні автомобілі.
Ця трансформація стала результатом партнерства з Volvo, яке дозволило обом брендам досліджувати нові ринкові можливості в секторі електромобілів. Лінійка Renault Flexisy складається із трьох абсолютно нових електричних машин: включаючи фургон середнього розміру Trafic Electric, важкий модульний фургон Goelette та комерційний Estafette.
Кожна з цих моделей побудована на новій електричній платформі Renault SDV, шасі якої інтегровані акумуляторні батареї. Renault Trafic Electric зберіг класичну назву Trafic, але зазнав повної трансформації.
З’явилася збільшена колісна база для покращення вантажопідйомності. Також є короткий передній звіс для більш компактної та маневреної конструкції. Висота 1,90 м дозволяє розмістити його на більшості міських місць для паркування. Ще варто відзначити нову передню панель із вбудованою фарою та прорізом для логотипу. Вертикальні задні двері отримали аеродинамічний спойлер.
Renault повертає одне зі своїх найзнакових імен для бренду — Goelette. Машина з такою назвою випускалася у 1950-х роках. Цей автомобіль розрахований на індивідуальне налаштування. У свою чергу, Estafette замінить сімейство Master. Renault планує офіційно запустити лінійку Flexisy у 2026 році.