Компанія Farizon Auto, що входить до холдингу Geely Holding Group, повідомила про початок серійного виробництва футуристичного сідельного тягача Xinghan H 4х2.
Коли три роки тому Farizon вперше показала цю вантажівку громадськості, то більшість зійшлася на думці, що цей концепт надто авангардний, і він навряд чи дійде до конвеєра. Але час не стоїть на місці, Китай активно розвивається, а конкурентна боротьба на внутрішньому автомобільному ринку лише посилюється. Продаж дизельних вантажівок зараз іде дуже мляво, навіть з негативною динамікою, при цьому автомобілі з альтернативними приводами активно, так розкуповують. Автоперевізники КНР зосереджені на пошуку шляхів ефективного зниження експлуатаційних витрат, підвищення ефективності транспортного засобу та забезпечення безпеки та комфорту водіїв. І ось те, що нещодавно здавалося нереалістичним, незабаром опиниться на дорогах Китайської народної республіки.
Саме, виходячи з тенденцій ринку та потреб користувачів, був спроектований даний сідельний тягач Remote Xinghan H 4×2, оснащений гібридним спирт-електричним приводом. Так, спочатку Geely, а потім і Farizon Auto активно займалися впровадженням вантажівок з метанольними двигунами. І в цій новинці він також є у вигляді 13,67-літрового спиртового двигуна Hanma GS14M510H-60 з максимальною потужністю 375 кВт (510 к. с.). У парі з ним працює синхронний електродвигун на постійних магнітах Fast TZ445XSD54-200 з номінальною потужністю 103 кВт та піковою 170 кВт.
Для живлення електротрансмісії використовується літій-марганцева кислотна батарея Xuanwu power із сумарною ємністю 150 кВт*год. Спирт (Метанол) розміщений у двох паливних баках із ємністю 400 + 520 літрів. Повідомляється, що дальність дії цього тягача перевищуватиме 1000 км. з однієї заправки.
Тепер додамо про аеродинаміку. Отже коефіцієнт лобового опору у сідельного тягача Xinghan H 4×2 становить Cd = 0,343. І, якщо у вас немає уявлення, багато це чи мало, то я повідомлю, що Cd у відомого електрика Tesla Semi близько 0,36, а у більшості безкапотних вантажівок він на рівні 0,5 або навіть вище.
Такий низький коефіцієнт 0,343 призводить до помірного споживання палива. Згідно з офіційними заявами, цей гібридний тягач на рівній трасі витрачає близько 57-62 літрів спирту на 100 км. Тут слід додати, що ціна метанолу в Китаї зараз близько 2 юанів за літр. Таким чином, вартість палива на 100 км колії складе близько 114-124 юанів, що помітно менше, ніж у дизельних великовантажних автомобілів, а також вантажівок, що працюють на ЗПГ.
У серії FARIZON Xinghan H будуть пропонуватися наступні варіанти кабіни: M-type (денна), L-type (зі спальним метом) та XL-type (флагманський салон із кухнею та душовою кабіною, загальною площею 8 м2). В інтер’єрі кабіни встановлені: 12,3-дюймова РКІ приладова панель, 15,6-дюймовий центральний екран, сидіння на пневмопідвісці, електронні дзеркала заднього виду, система вентиляції та обігріву та ін.
Електронне оснащення тягача включає системи EBS та ESC, тиловий радар, технологія виявлення втоми та розпізнавання облич водія, автопілот рівня L2++, голосовий помічник зі штучним інтелектом, що дозволяє водієві керувати різними функціями автомобіля за допомогою голосових команд. Шасі автомобіля обладнано передніми листовими ресорами та задньою пневмопідвіскою. Максимальна швидкість тягача Remote Xinghan H сягає 120 км/год.