Перед початком серійного виробництва кожен новий автобус Daimler Buses проходить жорсткі тести, що включають випробування на безпеку, витривалість і поведінку в різних кліматичних умовах. Електробус Mercedes-Benz eIntouro не став винятком і вирушив на північ Фінляндії, щоб продемонструвати свою надійність в умовах суворої зими.
Автобусні компанії очікують, що електричні моделі будуть такими ж витривалими, як і дизельні аналоги. Тому випробування проходили в умовах морозу до -30°C, засніжених доріг та сильного вітру.
Тестування охоплювало перевірку роботи електродвигуна, трансмісії та системи рекуперативного гальмування, що дозволяє економити енергію під час гальмування. Інженери також оцінювали роботу акумуляторів при низьких температурах, швидкість зарядки в холодних умовах та ефективність системи терморегуляції.
Окремо перевірялися керованість на слизьких дорогах і адаптація систем безпеки ESP та ASR до зимових умов. Ще один важливий аспект тестування — підтримання комфортної температури в салоні без значного споживання енергії.
У межах випробувань два eIntouro проїхали 3 000 км із Німеччини до Фінляндії та назад, використовуючи лише громадські зарядні станції. Завдяки швидкій зарядці автобуси мінімізували час простою, демонструючи реальну ефективність для міжміських перевезень.
Також eIntouro став першим автобусом у Європі, що підтримує оновлення програмного забезпечення “по повітрю” (OTA), що дозволяє вдосконалювати його функціональність без відвідування сервісного центру.
Модель eIntouro заснована на популярному дизельному Intouro, але замість ДВЗ оснащена електродвигуном. Доступні дві модифікації: 12,18-метровий стандартний варіант і подовжений 13,09-метровий eIntouro M, які вміщують від 50 до 63 пасажирів.
Результати зимових тестів довели, що електробуси можуть ефективно працювати навіть у найсуворіших кліматичних умовах, що робить їх перспективним варіантом для міжміських і приміських перевезень.