Компанія DB Schenker, один з лідерів у сфері наземних перевезень Європи, офіційно отримала перші десять електричних вантажівок MAN eTGX, що стали частиною її амбітного плану оновлення автопарку. Це лише початок великої ініціативи з придбання 100 електровантажівок до 2026 року.
Перша партія електричних вантажівок була передана безпосередньо на заводі MAN Truck & Bus у Мюнхені. Після цього водії самостійно перегнали нові машини на логістичні хаби компанії по всій Німеччині. Вантажівки MAN eTGX Ultra Low Liner призначені для перевезення великогабаритних вантажів, а завдяки внутрішній висоті кузова до трьох метрів ці машини ідеально підходять для інтеграції в парк мегатрейлерів DB Schenker, що значно покращує ефективність логістики та зменшує викиди CO2.
MAN eTGX оснащений модульним акумуляторним блоком, що дозволяє вибирати кількість батарей від чотирьох до шести. Це забезпечує запас ходу до 500 км, а потужність двигуна варіюється від 449 до 544 к.с. Завдяки швидкій зарядці через CCS (до 375 кВт) або MCS (до 1 МВт) компанія може максимально ефективно використовувати час простою, що є важливим аспектом для логістичних операцій.
DB Schenker не зупиняється на досягнутому. Під час отримання перших електровантажівок MAN eTGX компанія також підписала угоду про закупівлю 50 одиниць MAN eTGL — 12-тонних вантажівок для розвезення товарів на останній милі. Ці машини будуть доступні для замовлення з квітня 2025 року, що дасть можливість значно поліпшити міську логістику.
Для полегшення переходу на електротранспорт MAN пропонує своїм клієнтам широкий спектр послуг, включаючи консультації щодо оптимізації маршрутів, підбір зарядної інфраструктури та навчання водіїв.
Загалом, перші десять MAN eTGX для DB Schenker були передані через компанію TIP Group, що є незалежним постачальником комерційної техніки в оренду. Такий підхід дозволяє оперативно реагувати на зміни на ринку та плавно інтегрувати екологічно чисті рішення в бізнес-процеси компанії.
Державна підтримка також не залишилася поза увагою: фінансування для закупівлі електровантажівок було надано в рамках програми Федерального міністерства цифрових технологій та транспорту Німеччини.