Чому під час заправки на АЗС загорається індикатор Check Engine: 4 основні причини

Поділись

Кожен водій хоч раз стикався з ситуацією, коли під час заправки на АЗС на панелі приладів миготить індикатор Check Engine. Іноді він не вимикається після того, як автомобіль рушає, що може викликати паніку у водія. Проте, не завжди причина у серйозних поломках, і цю проблему часто можна вирішити без необхідності звертатися до механіка.

Сучасні автомобілі оснащені системою бортової діагностики (OBD), яка слідкує за функціонуванням численних компонентів авто. Якщо система виявляє несправність, вона активує індикатор Check Engine, зберігаючи код помилки. Цей код можна зчитати за допомогою діагностичного сканера. У більшості випадків, система намагається виправити помилки автоматично, але якщо це не вдається, лампа продовжує горіти.

Нещільно закрита кришка бензобака

Однією з найбільш поширених причин, чому загоряється індикатор Check Engine після заправки, є погано закрита кришка бензобака. Система випаровувальних викидів (EVAP) контролює герметичність паливної системи, і якщо виявляється витік пари пального, система активує індикатор. Щоб розв’язати проблему, достатньо зупинити автомобіль, вимкнути двигун і щільно закрити кришку бензобака.

Зношена прокладка кришки

Якщо ваша кришка бензобака старіє, гумова прокладка може втратити еластичність і не забезпечувати належну герметичність. Це спричиняє невеликі витоки пари пального, які фіксуються системою OBD, і викликає спрацьовування лампи Check Engine.

Перелив палива

Заправка «до повного» може бути ще однією причиною загоряння Check Engine. Якщо паливо потрапляє в адсорбер — вугільний фільтр системи EVAP, він може вийти з ладу. Це порушує нормальне функціонування системи, що може спричинити спрацювання індикатора та потребу в дорогому ремонті.

Проблеми з системою EVAP

Система уловлювання випарів (EVAP) складається з багатьох важливих компонентів, включаючи шланги, клапани, сенсори та адсорбер. Якщо виникають витоки або несправності, система активує помилку. Однією з найбільш поширених причин є пошкоджені або потріскані вакуумні шланги, які призводять до падіння тиску та витоків пари пального.

Ці причини можуть бути легко усунуті без необхідності звертатися до професіонала, проте, якщо індикатор Check Engine не вимикається, не варто зволікати, оскільки деякі проблеми можуть потребувати ремонту.

рекламне
Віталій Каіров
Віталій Каіров
Редактор та автор новин на ZUBR.in.ua
ДжерелоSlashGear

Останні новини