Компактний фургон Renault Express, що приєднався до лінійки легких комерційних автомобілів французької марки навесні 2021 року, достроково знято з виробництва. Як пише іспанське видання Motor.es, причиною цього стали нові вимоги до систем активної безпеки автомобілів, які набули чинності в Євросоюзі раніше цього місяця. Місце «Експресу» на конвеєрі в Марокко займе вседорожній компактвен Dacia Jogger, який досі випускався лише у Румунії.
Renault Express позиціонувався як доступніша альтернатива Renault Kangoo і фактично був наступником Dacia Dokker, який у 2017–2020 роках продавався в Росії під брендом Renault. Express випускали у вантажній та пасажирській версіях. Моторна гама залежно від ринку включала бензинові турбомотор 1.3 та атмосферник 1.6, а також 1,5-літровий турбодизель, потужність варіювалася від 75 до 110 к.с.
Європейські дилери поки що продають комерційні Renault Express (пасажирський варіант адресований ринкам, що розвиваються). Так, у Німеччині Вен коштує від 16 790 євро без ПДВ, тоді як за більш сучасний Kangoo просять від 21 200 євро.
Новий стандарт Global Safety Regulation 2 (GSR 2) передбачає, що всі автомобілі, що продаються в Європі, повинні оснащуватися круїз-контролем з функцією розпізнавання дорожніх знаків, системами автоматичного екстреного гальмування з виявленням пішоходів і велосипедистів, стеження за втомою водія, а також «чорним». для запису параметрів руху у разі ДТП. При цьому Express мав тільки простий круїз-контроль, обмежувач швидкості та моніторинг сліпих зон. Модернізацію під нові правила архітектури B0, що лежить в його основі, в Renault вважали недоцільною, оскільки навіть бюджетна марка Dacia вже перевела свій модельний ряд на більш сучасну платформу CMF-B.